ikincibaharrrr Kızlar kızım hasta enfeksiyon olmuş doktor antibiyotik dolven Capol bir kaç tane daha ilaç verdi ben dün yanlışlıkla dolven ve calpol ü aynı anda verdim iki çay kaşığı dolven iki çay kaşığı calpol bir sorun olur mu ya içim içimi yiyor
suheyla92 ikincibaharrrr bisey olmaz zaten calpol cook hafif bi ilac ama dolveni daha dikkatli kullanin
OptimusPrime ikincibaharrrr Dolven bir yaş sonrası kullanılıyor. Dönüşümlü verilecekse eğer calpolle değil, pedifenle verilir. İlaç grupları farklı çünkü,bizim çocuk doktorumuz daima uyarıyor bu yüzden. Dikkat edin. 🙏🏻
Hilal096 ikincibaharrrr 2 çay kaşığı diyorsunuz onu anlamadım 1 çay kaşığı dolven peşine 1 çay kaşığı calpol mı verdiniz
ikincibaharrrr Hilal096 hayır şöyle ateşi vardı 2 çay kaşığı calpol verdim hemen ardından 2 çay kaşığı dolven verdim o kadar ilaç var ki kafam karıştı normalde calpol dolven arasında bir süre olması lazımdı aklımdan çıktı o an
Hilal096 ikincibaharrrr evet ayına göre fazla vermişsiniz dolven 1 yaş sonrası kullanılıyor diye biliyorum .calpol keyfi veren bile var ya emziği batırıp verenler ,gece rahat uyusun uyku yapıyor diye verenler var 😂 bir şey olmadı yani çocuklarına
SevimliHayaletCasper Hilal096 cnm sen olayı yanlış anlamışsın kadın aynı anda ikisini de verdim diyor. @ikincibaharrrr takipte kalın herhangi bir yan etki görürseniz 114 ü arayın
ikincibaharrrr Hilal096 suheyla92 SevimliHayaletCasper queen_bee Teşekkürler kızlar kızımda yan etki yok sadece ishal onu antibiyotik yaptı diye düşünüyorum
queen_bee Dün vermişsiniz, birşey olsaydı olurdu şimdiye kadar, bundan sonra daha dikkatli olursunuz. İkisi aynı anda kesinlikle verilmez. En az 4 saat geçmesi lazım🩷
ikincibaharrrr OptimusPrime banada doktor yazdı daha önce bebeğim yine hastalandı yine aynı şekilde calpol dolven antibiyotik yazıldı ve kullandık doktor yazdı yani
Mircet OptimusPrime dün doktora gittik dolven ve calpol yazdı 4 saat arayla dönüşümlü kullanın dedi doktor ateşi yüksek ve düşmüyordu.Anlamadim yaa
_YanakReisinAnnesii OptimusPrime dolven ve pedifen aynı ilaç grubunda değil mi? O yüzden calpolun yanına ya dolven ya da pedifen kullanın diyorlar genelde de dolven yazılıyor. Ben mi yanlış biliyorum acaba?