PamukPrensesannesii Metosunanneesi 4 aya kadar uzayabilir ama alerji gibi durumlar varsa daha da uzar. Benim kızım 9.ayda azalmaya başladı alerji şüphesi olduğu için şuan 26 aylık hala gazlaniyor geceleri. Uzun sürerse bir alerji testi isteyin
Metosunanneesi PamukPrensesannesii bizim 20-25 gündür gaz problemi kesildi tekrar baslarmı diye sormak istedim ondan önce dogdughndan beri cok kötüydü hastaneyi boyluyorduk kesildi cok sükir
Metosunanneesi cnruya 45 günde gaz problemimiz bitti galiba yaklasık 20 -25 gündür gaz olmuyor aglamalar bitti tekrar olurmu ki acaba
mero_81 Metosunanneesi ilk üç ayımız kolikti gaz sancısı ağlama krizleri sonra pat kesildi birden çok şükür
Aysenur122 Bizde 2 aylık 25 günlük eskisi gibi değil artık ama kaka yapma konusu çok sıkıntı malesef hala 3 4 günde bir yapıyor
Metosunanneesi Aysenur122 benim bebegimee 45 günlükken gazı bitti ama kakayı dediginiz gibi 3-4 günde bir yapıyor
Aysenur122 Metosunanneesi ay çok güzel keşke bizim ki de bitse ya maffoldu çoçuk özellikle kaka yaptıktan sonra daha çok huzursuz oluyor
melisinannesiii Metosunanneesi benim bebeğim de 2,5 aylık. Gazdan ağlamalar kesildi ama karnı guruldıyor sürekli. Ve gündüz uykuları çok kısa. 20 dk yarım saat şeklinde. Sizin nasıl acaba ?