muzun Kızlar 4ay 17günlükken ilk dişimiz 4ay 24günlükken ikinci dişimiz çıktı sizlerinki ne zaman çıktı aynı bizim gibi erken çıkaran oldu mu ??
Kuzularinanasi muzun 10 bucuk aylikken cikardi…cok rahat cikti butun disleri anlamadik bile.sizin ne kadar erkenciymisss.4aylikkken sasirdim😁
muzun Kuzularinanasi bende görünce çok şaşırdım 😂 Doktorumuz hemen çürür sadece sağlık acısından sıkıntısı yok dedi napalım hayırlısı artık benim oğlan çok aceleci ☺️☺️
Kuzularinanasi muzun evet erken cikan erken curuyor malesef cevremden hep oyle gordum ama dikkat edersiniz.duzenli fircalama ile illa curur diye bisey de yok
ElifKaratas muzun 4ay 15 günlük ken alt 2 disi cikti smdi 7 aylık oldu üst 2 dışı de çıktı çok şükür huzursuzluklarimz bitti .