Bugün kardeşimin doğum gününü kutlamaya annemgile geçeceğiz fakat bir diğer kardeşimde grip olmuş hatta o bizi arabayla götürecek bebeğim 10 aylık ve daha yeni boğaz enfeksiyonu atlattık sizce nasıl muhafaza ederim gitmesem de kardeşim üzülür doğum gününü kutlayacağımız kardeşim 7 yaşında çünkü 😏