sentsn Aynıyız tontiş ayakları olduğu için altı bez olan ayakkabılar maalesef olmuyordu bende vicco aldım , 13 aylığız desteksiz yürümüyor , eşim bana doğru bırakınca 8-10 adım atıyor ama ben bırakınca eşime güvenip adım atmayı bırakın oturup emekleyip gidiyor 😂