Diva Kızlar poşetli suluk olarak ne kullanıyorsunuz O kadar çok marka varki hangisini seçeyim karar veremiyorum 🧐
ebraz Neolacaksimdi ben aldım bebeğim 12 aylık ama çekimi zor değilmi ben denedim zor çektim ve bebeğim pipet kullamayı bilmiyor önce normalde pipetle öğretmenm lazım sanırım
User Neolacaksimdi bir ay kullandıktan sonra koku yaptı, akşam dolduruyorum gece içiyor kızım sabaha kadar kokuyor maalesef
Neolacaksimdi Diva hiç akıtma yapmıyor. 12 aylığı kullanmadım ama bildiğim kadarıyla boyutu farklı sadece
aybkm Diva kesinlikle munckhin. Bardak kısımın kenarlarında çok minik çıkıntı var kapatırken çıt sesi duyacaksın hiç akma yapmıyor
BabyArel Diva hayır fark yok 12 aylık olanı kullanıyorum sadece boyutu daha büyük ve tutma yeri yok akıtma yapmıyor akıtıyor diyenler muhtemelen içinde kauçuk var iç kısımda deliğe sokuluyor o açık kaldığı için akıtıyordur
User Dedektifgadget bir ay kullandıktan sonra koku yaptı, akşam dolduruyorum gece içiyor kızım sabaha kadar kokuyor maalesef
User Deletedmom_215 bir ay kullandıktan sonra koku yaptı, akşam dolduruyorum gece içiyor kızım sabaha kadar kokuyor maalesef
Mavii90 Diva avent ile munchkin arasında kalmıştım. Munchkin aldım, uzun zamandır kullanıyor kızım. Gayet kullanışlı
balbebekmom Diva munchkin bnde çok memnunum akıtmıyor. Dışarı giderkende kaoatıp atıyorum çantama çok rahat .
livanurvealpinannesi61 balbebekmom 5 aylık pipetli içmesi zor olmaz mı ben mamajoo marka suluk almıştım 6 aylıkken
Oglumunannesiyim__ Diva e bebeğin markası baby plus çelik suluk var biz 2 kere aldık birini kaybetmiştik suyu ılıtmıyor ve asla ne koku ne akma yapmıyor çok memnunuz
birkizbirannee aybkm bende aldım ses çıt yapmasına rağmen akıtıyor yaa o yüzden biraz daha sıkıyorum sonrasında açarken de zorlanıyorum😌