yadeyade27 iyi de bunun karısına olan aşkıyla ilgisi yok ki. Emin ol karısına aşık. Beğeniyor da. Cinsellik farklı bir şey, kimin neyden zevk aldığını bilemezsin. Adam kimseye zarar vermeden kendi kendine bir mastürbasyon kaçamağı yapmış, ne var ki bunda? Yani ben izlemiyorum evet çünkü benim hayal gücüm zengin, ama erkeklerin tek derdi o an haz almak boşalayım işimi göreyim kafası. Bağımlı değilse, sürekli yapmıyorsa bunu bu kadar abartmaya gerek yok. Çiftlerin çoğu birlikte izliyor. Biraz yeniliğe açık olmak gerek. 40 sene boyunca kan verir gibi yatarak aynı düzende seks her iki taraf için de sıkıcı. Onu izlemesi kime zarar veriyor? Kimseye. Kiminle iletişime giriyor? Kimseyle. Sonucunda rahatlıyor mu, evet. Ben bu durumdan sadece bağımlılık derecesinde olursa rahatsız olurum. Arada bir iki kez izlemiş şöyle böyle abartmaya gerek yok.