Meri-Mel ZeydsMom Ben Peygamber efendimiz Hz Muhammed sav efendimiz in gelmesini isterdim insanlik tarihi tekrardan hakkı hakkaniyeti öğrensin ve dünyada tekrar kız çocukları kıymetli olsunlar ve din diyanet içine katarak şeytanlık yapan herkese şöyle tokat gibi gerçek din ne imiş göstersin bizlerde onu görebilelim isterdim 😞
Ogulluana ZeydsMom bu da soru mu şimdi 😃 öyle bir hakkım olsa Atatürk’ü getirirdim canım atam çok seviyorum
_YanakReisinAnnesii ZeydsMom Mustafa Kemal Atatürk 🥲❤️eminim ki halimiz binlerce kat çok daha iyi olurdu her yönden..
3bebe mikiail amin Allah razı olsun 2 yıla yakın tedavi gördü 1 yılı meme kanseri olarak tanı aldı ilk onunla savaştı 2 meme alındı bitti temiz dediler 3 ay sonra da beynine metastas yaptı ⅘ ay kadar sonra da kaybettik
OptimusPrime Marianne Nicola Teslanın bulduğu, icat ettiği her şeyi Edisonun çalması ve mucitin Edison olarak bilinmesi de beni üzüyor. Tesla sefalet içinde kalırken, Edison kendisine ait olmayan her şeye sahip olarak gitti. 🥲
Marianne OptimusPrime aynen. Bunu bilim adamları hala da yapmaktadır maalesef. Yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin bulduğu icatları sahiplenip kendi adına patent alanları da gördü bu gözler. Edison ve Tesla elektrik savaşı diye kalmış tarihte