Günaydınlarr, 7buçuk aylık bebisim akşam 8 gibi uyuyup sabah 7de kalkar geceleri de güzel uyuyor bence bu aralar sabah uyandıktan 1 saat sonra falan çok uykusu geliyo ilk uykuya erken geçiyor normal midir bu dikkate almalı mıyım bir de bu aylarda beslenme reddi yaşanır mı?