esmanr ben kullanıyorum doğduğu ay aptamil almıştım 1 hafta kullandım sonra içeriği kötüymüş buradaki annelerden okumuştum bıraktım sonra hipp e geçtim. 6 aydır kullanıyorum, güzel kilo yapıyor, aksine bizim kabizligimiz vardi geçti, suan düzenli yapıyor. Gaz da yapmıyor Dr. Browns biberonuyla veriyorum. Belki o yüzden belki mamadan pnu bilemiyorum 😍❤️