oğlum neredeyse 8 aylıktan beri emekliyor 10 aylıktan beri tutunup kalkıyor ama bir türlü kendi başına yürümüyor napmam lazim teşvik etmek için bir öneriniz varmi şuan 1 yaşında hemen hemen her gün bahçede elini tutup yürütüyorum ama elini bıraktım an kendini yere bırakıyor düşmüyor kendi kendine oturuyor