Bizde iki aylıkken bronşit olduk hastanede yattık kullanmak zorunda kaldık. Bazı hastalıklar antibiyotik olmadan iyileşmiyor malesef doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin o da zaten dozunu ona göre ayarlıyor merak etmeyin. Bende korkmuştum küçücük bebeğim diye insan kıyamıyor ama malesef mecbur kalınca onun da acı çektiğini görünce iyileşsin diye vermek zorunda kalıyosun. Bu arada bizim doktorumuz antibiyotik ile birlikte probiyotik kullanmamızı istedi siz de doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz. Antibiyotik vücuttaki yararlı zararlı bakterileri öldürüyormuş. Probiyotik içeriğnde yararlı bakteriler olduğu için antibiyotiğin vücuda verdiği hasarı dengeliyor. İlaç değil zaten takviye gibi düşünün. Bende ara ara kullanıyorum, gaz problemi bağışıklık için de faydası oldu oğluma. Bi doktorunuza sorun isterseniz