Hanımlar merhaba bebeğim 45 günlük 25 günlükten beri hafif isiliğimiz var geçiyor tekrar başlıyor bebeğim sıcağı hiç sevmiyor ama üstümde uyumak istiyor sürekli bu yüzden tam toparlıyamıyoruz son günlerde vücudu pütür pütür oldu ve kuruluk var bepanthol vücut losyonu mustela yağı kullanıyorum sanki onlarda arttırdı gibi nasıl geçireceğim bilmiyorum başına gelen var mı doktor kontrolü ne daha 15 gün var erken götürsem mi acaba