Bildiğiniz mıknatıs gibi yapışırız ne olduysa dün öğle uykusundan sonra Allahımmmm bir saniye bırakmak istemiyor elimi bırakıyorum ya hemennnnnn yerlere atıyor kendini, mesela sabah 5 te uyandı çok nadir uyanır bu saatte şiş falan mı diye düşündüm ama üst dişlerden daha yeni çıktık, altta da gelen yok gibiydi????? ay noldu çocuğuma ya parka çıkardım en azından sitede beni salıyordu, ay yok bu sefer bende oyuncakmışım onunla…. Haydi oynaştık, arkadaşı var görürdü arkasından oynardı….şimdi mesela yok anam asla bırakmadı beni….nedir bu durum ya diş falan mıdır yine….