Bilinen net bir tedavisi yok maalesef ilaç veya antibiyotik tedaviside yok eşyalara temasla çoğunlukla bulaşıyor bi süre kalabalık yerlere sokmayın hastalık geçince yeniden tekrar edebiliyor bağışıklık kazandı durumu yok oyuncaklarını yıkayın
38 leri gören ateşi olursa doktorumuz ateş düşürücü kullanmamız gerektiğini onun dışında kendiliğinden geçeceğini söylemişti kalmosan losyon(reklam) kullandık ağız içinde bazen aft olabiliyor bu hastalıkta öyle bir şey varsa karadut ya da karadut özü vermenizi öneririm işe yarıyor kullandığı suluktur biberondur karbonatlı su ile yıkayın bekletin içinde biraz sürekli el hijyenine önem verin biz bu şekilde yaptık çok geçmiş olsun