Doğum yapalı 42 gün oldu eşim asker kızımız 12 günlükken göreve gitti ben kendimi sıkışmış gibi hissediyorum anne olduğumun farkında değilim sanki bebeğimi benimseyemedim uykusuzluktan bayılmak üzereyim her şey çok kötü gidiyor bebeğimle ilgilenmek yük gibi geliyor şu an hamileyken hiç böyle olacağımı düşünmemiştim böyle olunca vicdan azabı da çekiyorum çıkmazda gibiyim