Delice_zeytinn canım yeni doğan midesi çok küçük ve çeme kasları çok zayıf. Göğsünüzde kaldığı süre sütünüzü arttıracak bu yüzden iyi. Edebildiği kadar emsin, uyursa durursa çenesine uyarı ver hafifçe okşa dokun uyanıp emsin. İlk bir hafta sağım yapma. Ben yaptım tazyikli süt ve aşırı süt üretimi ile döndü o da bebeğin emmesini engeller. Uyuyor uyanmıyorsa kan şekeri düşüyordur. Saat başı az az da olsa emzir. İki saati aşmasın besleme aralığın canım. Fizyolojik sarılık artıp normal sarılığa dönüşmesin diye sık besle. Mamayı biberonla verme memeyi reddeder, şırınga kaşık biberon ya da direkt kaşıkla verebilirsin. Son olarak kendini çok kötü ve yetersiz hissediyorsan bu normal ve iyi bir annesin. İkinci aydayım gece sadece iki üç defaya düşecek uyanması o yüzden sık dişini gece gündüz 2 saat aralıklarla alarm kur besle.