Userrrr25536363737 Saçlarım aciciyla seçtim Tam açılmadı belki tutar diye 10.0 boya kullandım ama rengi halen çok turuncu ne yapsam düzelir veya sarının herhangi bir tonunu nasıl tuturabilirim
hsrt07 Userrrr25536363737 anca o rengi kusturman gerek daha sonra tekrar açıp yedinden boyamalisin bence altında başka renk varsa acicidan önce o rengi kusturman tekrar işlem yaparsan sacin mafolur tekrar actirisan supurgelesir yani yanar çalı gibi olur yada düzgün bı kuaför bulup onların eline bırak yani bu tarz biseyde evde risk alma bence
Besraesin Userrrr25536363737 foto at ozelden suan kı sac durumunu. kuaforum. acıcıyla evde bılmeden yapmanız sıkıntı ama yıne de yardımcı olayım