Kızlar eşim komando 4 yıldır doğudayz haziranda süremiz bitecek batıya gidecez sorum şu ki 1 sene daha uzatma verip kalmak istiyorum ama sosyal hayat sıfır gezecek ortam sıfır eğlence sıfır köy gibi yer lakin biz 7 yıldır evliyiz hep borç ödedi aylıgı aldı direk borca verdi kredi vs bu yıl şükür bitti borc 1 ay önce arabamız evimiz yok uzatma vermeden gidersek 400 binlik orta halliden biraz kötü bir arabayla sıfır birikim sıfır altınla batıya gideceğiz ama uzatma verirsek birikimimizde baya olacak baya iyi bir arabamızda arkadaşlarm işte uzatma vermeyin batıda hayatını yaşa diyor bende kararsızım 4 yılım heba oldu 1 yıl daha kalıp birikimle iyi bir arabayla gitmek istiyorum 1 tane çocuğum var okula falan da gitmiyor akıl verin kızlar gitmekmi mantıklı kalmak kı uzun oldu karışıkta yazmış olabilirim uykulu uykulu umarım anlamışınızdır demek istediğimi😂