Arkadaşlar eşimin tayini istem dışı İstanbul a çıktı ben öğretmenim biz de İstanbul a çıkacağını bilmediğimiz için Ankara ya tayin istedim benim tayinim Ankara ya çıkmış oldu görevlendirme için dilekçe istediler verdik ama sonuçlanmadı malum pazartesi seminerler başlıyor tabi 16 aylık bir bebeğim var şuan ona bakacak kimse de yok ücretsiz izin kullanayım dedim ondan da sonuç çıkmadı o kadar çok belirsizlik var ki eşim İstanbul da halkalı lojmanları ya da maslak lojmanlarının çıkmasını bekleyelim diyor ne yapacağımı şaşırdım görevlendirmelerle ilgili bilgisi olan var mı ve bu lojmanlar için birkaç ay beklesek çıkarma yardımcı olacak birileri var mı acaba eşim jandarma jasat