Benimkide 4 aylik memede uyuyor önceden de kucağımda sallardim pispislardum şimdi de bazen öyle yapıyorum ama besigine alıp pispislayip hafif beşikte sallıyorum ayağa alıştırmayın bence zaten ayakta sanki bebek uyumuyor bayiliyor, büyüyünce de uyanır mesela gece uyandikca sallaman gerekir, gazını emdikten sonra çok iyi çıkarın en az 10 dk omzunuza alıp patpat yapın insallah iyi gelir