Hilaydakurt Kızım 2 yaşında 5 gündür 4 defa hastanedeydik 2 gün hastanede sabahladık. İshal ve kusması vardı. Az önce doktor adeno virüs kaptığını söyledi. Haftasonu da uzun yola çıkacaktık. Siz nasıl tedavi uyguladınız?
Ebru9393 Hilaydakurt bnmde 4 bucuk yasinda oglum oyleydi cnm serum tedavisi ve probiyotik kullandik duzeldi 2 gundr tkrr ishal oldu suanda sizin durum nasil duzldimi