Berfinmr Merhabalar arkadaşlar iyi geceler ben ve oğlum İstanbul’a annemlere tatile geldik normalde Diyarbakır’da yaşıyorum şimdi size soracağım şey benim oğlum 22 eylülde 2 yaşını tam dolduruyor bizde 25 Eylüle bilet kesicez şimdi ben oğluma 0-2 yaş mı bilet kesicem yoksa 2 ve üstü mü napacağımı bilemedim hepinizi seviyorum 🩷
zcaydogan Berfinmr merhaba, ben yaklaşık 1 ay önce memleketime gittim oğlumla. Oğlum 2,5 yaşında bilet alırken fark ettim sistemde bilgilerini girerken doğum tarihinden otomatik atıyor sizi 🤗 sizinkide bildiğim kadarıyla 2 yaş üzeri olarak geçer muhtemelen
Hayalperest27 Berfinmr merhabalar. Uçağı çok kullanan bir anne olarak şunu tavsiye ederim çocuğunuzun doğum gününden Birgün önceye alın bence bileti. Boş yere bilet parası vermeyin. Çünkü bilet alırken çocuğunuzun kimlik bilgilerini girince direkt 2 yaşında görünecek ve sizden bilet parası isteyecekler.
OzlemDoganay Berfinmr gidebiliyorsanız 21 eylülde gidin. Şimdi sadece kemer parası verecekken 25inde tam insan bilet parası ödeyeceksiniz.
Berfinmr Hayalperest27 çok mantıklı bencede ama annemlerin yanındayken onun doğum gününü kutlamak istediğim için doğum gününden sonra gidecem