Merhaba anneler, kızım 1 yaşına girdi. İşe başlayacağım ve kızıma babaannesi bakacak. Ama kaygılarım var ve bunun önüne geçemiyorum. Çalışmayı da çok istiyorum. Sabah 8 de bırakacağım akşam 6.30 da alacağım. Uzun saatler boyunca beni görmeden durur mu, özler mi kaygısı çok var. Bunu nasıl aşabilirim. Tecrübeli anneler sizlerden bilgi almak istiyorum