kelebegiminannesiyim 13 aylık kızım yerden bir şey alıp yuttu ama ne yuttuğunu görmedim. Başına böyle bir şey gelen var mı? Böyle bir durumda ne yaptınız ya da yapardınız?
Elayberosmom kelebegiminannesiyim yerde neler vardı önemli olan o 😬 umarım sağlığına zararlı birşey yutmamıştır
dilberhala1 kelebegiminannesiyim Bu çocuklar yemek yemez nerde kağıt böcek plastik toka var onu yerler 😂 yerde ne var ki ya acaba oyuncaklar dökülümüydü Bir de bunun burna sokma versiyonu bar tövbe allahım ya
kelebegiminannesiyim Elayberosmom Kendi evimde değilim gördüğüm kadarıyla çekirdek kabuğu sigara izmariti vardı. Kızıma Kahvaltı hazırlarken balkona çıkmış oradan aldı ağzına
kelebegiminannesiyim dilberhala1 Kendi evimde değilim gördüğüm kadarıyla çekirdek kabuğu sigara izmariti vardı. Kızıma Kahvaltı hazırlarken balkona çıkmış oradan aldı ağzına
kelebegiminannesiyim uykusuzanne__ Kendi evimde değilim gördüğüm kadarıyla çekirdek kabuğu sigara izmariti vardı. Kızıma Kahvaltı hazırlarken balkona çıkmış oradan aldı ağzına
Aptalllarsizi kelebegiminannesiyim sizi biraz korkutacam ama bi tanıdığımın çocuğu şuan hastanede 2 saat falan önce nohut takılmış boğazına kalbi durmuş yoğun bakıma almışlar lütfen çok dikkatli olun yerde ne vardı biraz düşünün kolayca yuttuysa aman aman bi sorun yokta ne olur ne olmaz bi gidin hastaneye en azından röntgen çekeler zararımı bişeyse çıkar ortaya 😔
kelebegiminannesiyim Aptalllarsizi Bizimki sağ olsun ne yuttuysa kolay yuttu. İşte problem orada çocuğa radyasyon da verdirmek istemiyorum o yüzden götürüp götürmemek arasında ikilemde kaldım