Sağlık ocağındaki doktorumuz 3 aylık bebeğime iburamin verdi 2 gün onu kullanıyordum hırıltılar arttığı için çocuk acile gittim orada hava tedavisi başladı ve oradaki doktor bana 3 aylık bebeğe iburamin verilmez dedi ve klamer isimli antibiyotiğe başlattı. Aranızda iburamin kullanan var mi bebeklerde balgami çıkarabilmesi için neler yapabilirim