NurAsl2 Bebeğim 35+4 de doğdu 36 uyumlu. 2335 Gr ile doğdu 46cm hastaneden 2290 ile çıktık. Sunan 49 cm 4150 4 gün sonra kontrol var kaç cikicak bilmiuorim sizce kilosu nasıl anne sütü alıyor sadece doktor gerek duymadı mamaya başından beri
ebrarkusuum NurAsl2 2ay dolmadan 2 kilo almış nerdeyse bence gayet güzel gelişimi yarıyor yani sütünüz maşallah
hemsireanne01 NurAsl2 gayet yeterli gelişimi 👌🏻 bu aylarda beklenen 700 -1000 gr civarı zaten onuda almış. Annesütüyle devam edin.
haticerva06 NurAsl2 kilosu çok iyi duruyor 3 kilo 50 gram doğdu kızım 5620ydi o zaman kilosu not alıyorum
Nilser NurAsl2 kg olarak çok iyi almış maşallah 🧿 boy olarak sadece iki ayda 3 cm uzaması biraz kısa geldi bana
mrymkaraca bebeğim 58 günlük 3370 doğdu boyu 51 cmdi suan 6 kilo boyu 57 cm anne sütü ile beslendi ama mastit oldum sütüm azaldı mama vermeyi düşünüyorum