Umutunannesi_ ben de zor uyuttum kendim uyuyamıyorum eşimle çok aramız soğudu sanki kafama takıyorum anlayışlı adam gitti umursamaz biri geldi sanki uzak kalıyorum ondan hiç umrunda değil zoruma gidiyo uyuyamıyorum stres yapıyorum heryerim ağrıyo kasıldım diye dünden beri patladım artık ben evde o gelene kadar iş güç temizlik yalnızlık çocuk yoruluyorum keyfim olmuyor ama o gelirken hazırlanıp güler yüzlü bekliyorum o bana en ufak şeyde üf püf dediğinde kırılıyorum hiç mi umrunda değil biraz olsun anla beni yardım et yok hep kendi dertleri işleri yolunda değilmiş bi o yorgun mutsuz zaten herkes mutlu hayata küstü resmen gözü kimseyi görmüyor destek oluyorum herley düzelir kendine yapma diyorum bişey istemiyorum gezme tozma falan yok dikkat ediyorum ben yoklukta onla yapabiliyorum ama o yapamıyor kadın heryerde yaparsa erkekler yapamıyor