TospikEmirr Hanımlar bugün tam 39 haftalık oldum ama bebeğim gelmek istemiyor hiçbir belirtim sancım kasılmam yok . Burda tecrübeli bir sürü anne var . Bunu yaptım doğum başladı sancılarım oldu dediğiniz neler var ? yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰
Elayberosmom TospikEmirr İlişkşye girmek. Meni de rahim ağzını yumuşatıyor gecesine sancılarımla doğumum başladı. Bir avazda doğurursunuz inşallah 🙏🙏
TospikEmirr Elayberosmom amin inşallah çok teşekkür ederim düzenli olmasına rağmen hiç etki etmiyor ya doktor daha doğuma var dedi yumuşama bile yokmuş 😥
Adasmom_ TospikEmirr 39+5 doğum yapmış biriyim çok yüyüş yaptım merdiven çıktım doktora gittiğimde 3 cm açılmam vardı ama hiç bir belirtim yoktu saat başı tuvalete giriyordum sadece bu bir belirti değildi ama normalde değildi gece boyunca bu devam etti sabah 8 de ilk muayene de aldılar .
TospikEmirr Adasmom_ Darısı başıma inşallah 🤲🏻 ben yürüyüş yapınca 2 gün boyunca rahatsızlanıyorum ayaklarımın üstüne bile basamıyorum ya yine de yapmaya çalışılıyorum inşallah işe yarar 🤲🏻
Elayberosmom TospikEmirr kusura bakmayın açık açık söyleyeceğim. Sadece ilişkiye girmekle değil eşinizin rahminize boşalması gerekiyor. Çok ödür dilerim🙏😬
TospikEmirr Elayberosmom yok ne kusuru sıkıntı yok . Korunmasız oluyor ztn 1 2 haftaya önceye kadar bile olunca bütün gece sabaha kadar sancım oluyordu hafif hafif şuan sancı bile olmuyor
hmrv TospikEmirr rabbım bır avaz’da dogurmayı nasıp etsın inşallah🤲 bütün hamılelerı rabbım bı avaz’da kurtarsın sağ salım 🤲
hmrv TospikEmirr benım oğlumda 40 + 3 de geldı hıc bı belırtım olmadı ama nstede çıkıyodu sancım acılmam da vardı kendı sancımla gelneyınce sunı sancıyla doğdu. Sunı sancı ile çok güzel ılerledı 10 cm Le doğdu. Tabı ıkıncı doğumun bu
TospikEmirr hmrv maşallah Allah bağışlasın inşallah 🤲🏻 suni sancıya bile razıyım artık ama yok hafif sancı gelse açılma olsa verirler ama olmayınca vermiyorlar işte 🥲
Elayberosmom TospikEmirr perine masajını duydunuz mu hiç ? Onun yanı sıra merdiven çıkmak önerebilirim.
busraablog TospikEmirr 39. Haftamda normal doğum yaptım akşamında bol bol ördek yürüyüşü ve squat yaptım sabah kasılmalarım oldu tetikledi baya özellikle ördek yürüyüşü dene canım
TospikEmirr busraablog ay hade inşallah darısı benim başıma az önce ördek yürüyüş squat egzersiz yaptım inşallah sabaha benimde doğumum başlar. Hergece acaba bugün doğar mı diye düşünmekten uyuyamıyorum artık 🥹