husema diş deme sebebim hem elleri ağlarken sinirlice ağzına götürüyor hem ağzını değişik hareket yapıyor çiğneme gibi alt dudağını emme gibi
Zaten 3.ayımızdan beri başladı bu diş sancısı ee bide atak dönemi de üstüne gelince sanırım ondan dolayı
Herkes 4.ay atağı diye korkutuyordu ataklara pek inanmazdım taaaa ki yaşayana kadar