Kızlar size moral olsun diye yazıyorum . Ben 68 kilo ile hamile kalıp doğuma 78 ile gidip doğumdan sonra 83 kiloya kadar çıktım ilk 7 ay umursamadan yedim ve kendimden soğudum . Diyet yaptım ve 3 ayda tam 22 kilo vererek 61 kiloya düştüm . Sizler için çok büyük moral olsun isteyen herkes yapar . Şimdi hiç olmadığım kadar zayıf ve kendimi güzel hissediyorum. Herkese bağıra bağıra söylüyorum. Ben verdim sizde verin kadınlar mutlu olmalı anneler özellikle çok yıpranıyor ve bu mutluluğu hakediyor