Kızlar benim oğlum normalde bebekliğinden beri işaret parmağını kullanıyor ama bu ara hem işaret parmağını kullanıyor hemde bütün parmağını kullanıyor hatta daha çok bütün parmağını kullanmaya başladı kızınca tekrar işareti kullanıyor bunu neden yapıyor 😔