Merhabalar, oğlum 2 buçuk yaşında bez bıraktırmak istiyorum ama günde rahat 3 defa büyüğünü yapıyor… yani nasıl bu kadar çok her gun yapabilir?? Gerçekten 2,3 kere mutlaka günde yapar kakasını.
Sizde durum nasıldı? Ya da böyle olanınız varmıydı naptınız? Öneri alabilir miyim ya..