Benimde 2 aylık kızım. Doğduğundan beri kızarıklıkları hep vardı . Önce sıcaktan dedim. Ama sonra net alerji ve egzema bu dedim. Mustela şampuan kullanıyorum. Artı iyi bir nemlendirici biderma balm serisi, mustela stepholia balm serisi veya la roche b5 krem. Bende hepsi mevcut ve en iyi vücutta bioderma, yüzde laroche geldi. Öncelikle netleştirmek için çocuk alerjiye götürdüm . 3-4 alerjene karşı deri testi yapıldı. Çok şükür alerjisi çıkmadı. Tamamen egzema yani. Kortizon krem Hipokort başladık. 5 gün sürdüm ki ilk günden faydasını gördük. Artı nemlendirme için bunları alacak durumunuz yoksa hametan krem dedi. Benim kullandıklarımı doktor söylemeden ben saydım çok güzel dedi kullanmaya devam et. Hipokorttan sonra çocugumun yüzü bembeyaz oldu teni açıldı. Sivilceleri ,kızarıklıkları geçti çok şükür 🙌