atlasinannesi2024 Arkadaşlar bu uzayan sarılık falan ben bilmiyorum desteğe ihtiyacım var 24 günlük olduk sarılık değerimiz 7 ye düşmüş ama normal mi ilk 15 günde geçmesi bekleniyor diyorlardı ??
nalin14 atlasinannesi2024 benim kızımın da öyleydi uzamış sarılık diğer adıyla anne sütü sarılığı deniliyor 3 aya kadar uzayabiliyomuş ama sebebinin araştırılması lazım bizim yapılan tetkiklerde tsh(tiroid hormonu) değeri yüksek çıkmıştı bu yüzden ilaç kullanmaya başladık şu an 2 ay 21 günlük ilaca devam ediyoruz tabi ama sarılığı bitti 40 ından sonra endişelenmeyin 🌸
hemsireanne01 atlasinannesi2024 normalde sarılık geçiren bebeklerde ki çoğunlukla oluyor. 15. Günde tekrar sarılık değerine bakmak gerekiyor. Değer 10 un altında beklenir. Bunun altındaysa sıkıntı yok. Ama üstünde çıkarsa 3 aya kadar uzayan sarılık deniliyor. Bizde yoktu çok şükür ama ben yinede tiroidlerine baktırdım. Çok şükür normal çıktı. Sizinde üstünde ise bunlara bakılması gerekiyor.