Elatoria 2 yaşındaki oğlumu yarım gün kreşe vermeyi düşünüyorum memnun kaldığınız kreşleri tavsiye ederseniz sevinirim 🥰
Birdunyabircennetannesi Elatoria Şirinler anaokuluna gidiyor oğlum piri reiste 1 ay oldu başlayalı şuan memnunuz
Elatoria Birdunyabircennetannesi sınıfta kaç kız kaç erkek var. Genelde erkek yoğunlukta oluyor sizinde öyle mi
Birdunyabircennetannesi Elatoria Bilmiyorum açıkçası ama yarı yarıyadır fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla Sormadım yani bunu sormayı gerek görmedim Sizin için ne sakıncası var peki bu durumun
Elatoria Birdunyabircennetannesi açıkcası eşit olmasını isterim sınıfta erkek yoğunlukta olunca daha çok coşuyor çocuklar
Elatoria Birdunyabircennetannesi çoşma olarak eğlence maksadında söylememdim erkek çocuklar daha kaba saba oynuyorlar kızlara göre
Birdunyabircennetannesi Elatoria Çocuktan çocuğa değişir bu durum Yani bu durumda kreşe vermemeniz daha doğru öyleyse Çünkü çoğu kreşte erkek çocuğu olacak🤷
Elatoria Birdunyabircennetannesi ben mi anlatamadım siz mi anlıyamadınız. Benimde çocuğum erkek burada erkek çocuklarını kötülemiyorum ama bir sınıfta 6 erkek 2 kız olursa o sınıf daha kaoslu bir hal alır bir eğitimci olarak söylüyorum bunu. Erkek çocuğu olmasın demiyorum sayıları eşit olması gerektirdiğini söylüyorum