melisstasann İnanın bende öyleydim çocuk durduğunda koşa koşa iş yapardım ve temizlik yaparak mutlu olan bi insanım , bu aralar mutlu değilim yapamıyorum ahahahah 😂 Şaka bi yana oğlum geç emekledi tutunup evin içinde yürüyor ama tek sorunum çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi , bulaşık yerleştirip boşaltamıyorum izin vermiyor . Yer süpürme konusunda sıkıntı yaşamadım ama silme işlemi çok zor . Wc de beraberiz her yerde beraberiz kuyruğum gibi aynı, eşimle balkona çıkıyoruz göz göze gelelim çığlığı basıyor beni al diyor asla eşimle oturmama izin vermiyor 😂