2 aya yakındır emzirdim ama az geldi mama devam ettim daha sonra meme reddi başldı ve emmedi mamadan devam ettim 1 aya yakındır mama veriyorum bugün mememi verdim emdi ama süt olmadığı için bıraktı pompayla çektim ama hiç gelmedi sizce gelir mi yoksa boşuna uğraşmayım mı