Kızlar merhaba kızım 8 aylık 4.ayında emmeyi bıraktı ve biz mama ile devam ettik 6.aydan sonra da ek gıdaya geçtik maşallah yemesinde bir sorun yok ama asla su içmiyor bardakla biberonla veriyorum ağzına aliyor ama geri çıkarıyor suyu var mı bebeği su içmeyen nasıl içirebilirim vücudu susuz kalcak diye korkuyorum