Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük oldu pazartesi oğlum 1.sınıfa başlıcak ben sadece emziriyorum hiç mama vermedim sağacak kadar sütüm de yok ben napcam okulda beklicem dışarda da emziremem kimse de yok benden başka okula götürecek çok strese girdim bırakıpta gidemem de durmaz gibime geliyor sizce napmalıyım düşünüyorum ama aklıma bişey de gelmiyor