Kızım 2 yaş 3 aylık 2-3 ateş oldu ateş dürücü verdim hep öyle kontrol altına aldım yemek yiyememeye başladı çok iştahlı bir çocuktu şuan hiç bişey yiyemiyor ağlıyo ağzını gösterip ağzına baktım içinde yaralar olmuş yavrumun bu nasıl geçer böyle bişey yaşayan oldu mu hiç bu akşam oğlumda ateşlendi kızımdan geçti büyük ihtimal inşallah onunda ağzı öyle olmaz zaten çok seçici hiç bişey yemez öyle olursa