Öncelikle merhaba kızım 3 ay 23 günlük ve aşırı bi yabancılaşması var yeni gördüğü birisi sevmeye kalksa yada biraz kalabalık bi ortam olsa hemen ağlamaya başlıyo ve göğsüme koymadığım sürece bende de sakinleşmiyo yalnızca memede sakinleşir duruluyo ve bu yabancılama onu memeye koyamayacağım biyerde olduysa yandık ortalığı yıkarcasına ağlıyo benim kucağımda onu sakinleştirmiyo ve hem çok üzülüyorum hemde ne kendi aileme ne eşimin tarafına gidemiyorum dışarı çıkılacaksa başka bi evde asla durmuyo açık alan olucak onun karnı tok olucak arabasında durucak benzer şeyler yaşayan var mı ne yapabilirim yada hangi ayda düzelir :(