Arkadaşlar 2 sezeryan arka arkaya denk geldi 1 sene arayla o yüzden fazlasıyla göbeğim kaldı doğumdan sonra sardım ama faydası olmadı gören gene mi hamilesin yoksa diyor o derece, var mı önerebileceğiniz birşeyler diyet olur spor olur. Diyet yapayım diyorum ama yemeyi çok seven birisiyim kendime hakim olamıyorum bu konuda. Lütfen bir destek bekliyorum