Kızım 23 aylık olacak neredeyse diş döneminin başlamasıyla meme tiryakisi haline gelmişti , son zamanlarda iyice abartmışti dk başı meme ağzında , memeden kesme kararı aldım , ucuna göz kalemi sürüp üstüne sabır taşı sürdüm meme hasta oldu dedım, taşına baktı su döktü peçeteyle sildi çıkmayınca ikna oldu , bugün 3. Günümüz hiç ağlamadı ara ara meme dıyor hasta dıyıp bakınca tm diyor.3 gündür Keyifsiz, moralsiz , uzaklara dalıyor, yemek yemıyor sürekli açım diyor , 2 gündür ateşi var ama bi rahatsızlığı yok . Annem memeden dolayı bu hallere uğruna hasta düşecek ama birkaç güne toparlar dıyor, ateşi olması kafama takılıyor sadece calpol verdim sadece takıpteyım. Memeden kesen annelerımız sizde de süreç böyle mi ılerledı. Etrafımdakı herkes ılk 3 günü atlatırsan sonrası kolay diyor . Bir de göğsüm bayağı şişti masaj yapıyorum duş altında ve olabıldıgınde sağmamaya çalışıyorum . Göğsünüz için bir ilaç kullandınız mı yoksa kendi kendine mı cekıldı?