Öncelikle Atatürk’ü - bununla birlikte okumayı, seçme seçilme hakkını, özgür olmayı vs. - sevmeyen herkes şimdiden postumdan çıksın çünkü bir kaos çıkmasını ve bununla uğraşmayı istemiyorum. Zaten anlamıyorumda. Yakup Kadri’nin dediği gibi “İnsan Türk olurda nasıl Kemal Paşa’dan yana olmaz?”
Neyse, kalanlarla devam edecek olursak :)

Zaferimiz, bağımsızlığımız, özgürlüğümüzün 102. yılı kutlu olsun.
30 Ağustos Zafer Bayramı’mız kutlu olsun. 🇹🇷
Bu yolda ömrünü heba eden Ulu Önder’imiz Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı, sevgi, özlem ve minnetle anıyorum.
İyi ki bu ülkeden bir Mustafa Kemal geçti. ❤️
Daima gözlerimizde bir renk, kulaklarımızda bir ses ve içimizde bir nefes olarak kalacak.
Çünkü Mustafa Kemaller tükenmez!
Atatürk’le doğduk.
Atatürk’le yaşayacağız.
Atatürk’le öleceğiz.

Bir çift mavi gözün ışığında ilelebet’ 💙