Arkadaşlar o günlüğüz sütüm var aslında ama emdikten sonra bebeğim huzurlu değik aranıyor elini ağzına götürüyor 30 cc veriyorum dpymuhor tekrar emziriyorum yine aynı bu sefer bi 30 daha vermek zorunda kalıyorum bir haftalık bebek için çok mu siz ne kadar veriyosunuz biberona alışmasın diye enjektör kadar kullanıyorum siz nasıl yaptınız