39+0’da bebeğim doğdu suyum da vardı ama asla dönmedi tersti🥲 doktor da beklemenin artık bir anlamı olmadığını yerin iyice daraldığını dönme ihtimalinin çok azaldığını söyledi ben de ona güvendim. Sağlıkla kavuştuk ya gerisi çok da önemli değil artık 🙏🏻 sezaryen mecburi olduğunda aslında bebeğimizin de bizim de hayatımızı kurtarıyor bana kalırsa