Kızlar bi bizdemi var bu sorun anlamıyorum bebeğim 9 ay 8 günlük erkek bebek 20 gün önce eşimle yıllık izne çıktık o dönemde bebeğim 6.hastalık atlattı vs bebeğimin bütün bakımıyla başından beri ben ilgileniyorum gece uyanır ben kalkıp emziriyorum ateşi oluyo başında sabaha kadar bekleyip ılık suyla yıkıyorum kaç gece iki büklüm ayagımda sallaya sallaya uyuttum çok oyun oynuyoruz gülüyoruz birlikte ama bebeğim bu 15 gündür neredeyse aşırı derece babasına düşkün oldu uyanınca bile ağlayıp babasında susuyo onu görür görmez benim kucağımdan ağlayıp ona gitmeyealışıyo bi yerini çarpıyo bende susması gereken çocuk babaya gidiyo bu durum başlarda hosuma gidiyodu ama artık güvenli bağımız mı zedelendi diye zoruma gitmeye başladı panik bi insanda değilim çocugu strese sokayım benimle aynı durumu yaşayan var mı bana bi çıkış yolu söyleyin bebeğim annesi ben değilmişim de babasıymıs gibi davranıyo