nyhn alıyorlar tabiki engel değil ama arabalar resmen bebek arabası, engelli vatandaş binmesin diye tasarlanmış Geçen hafta kullandım egoyu ve bebek arabası ile bindim ⅔ basamak merdiven üstüne üstelik yardımcı olan kimse olmadı gerçekten içimden pes artık dedim. Kimseye güvenerek binmedim ama bu kadar duyarsızlığa da şaşırdım. Çok nadir toplu taşıma kullanıyorum hamileliğimde 2 kez kullandım 9 aylık hamileydim yer veren olmadı, bebek arabasıyla egoya bindim yine kimse yardımcı olmadı yorumu size bırakıyorum..