Kızlar merhaba 15 gün randevu alamıyorum ayın 9 una verdi en erken çünkü üç gün önce aynı bölümden bakıldığım için yeni sistemi biliyorsunuz ama riskli bir gebelik geçiriyorum yarın bi tekrardan gitmek istiyorum acaba bakarlarmı yoksa sistem fiş vermiyor falan mı derler böyle giden oldu mu ayın 9 una kadar bekleyemem içten kanamam vardı durmuşmu öğrenmem lazım